Financial Solutions with Confidence

3.90
(15 comments)

About CAN Assurantiën B.V.

CAN Assurantiën B.V. is a trusted financial advisory and financial advisory firm based in Utrecht. Offering comprehensive financial solutions to its clients, the firm stands out with its advisory services tailored to personal and corporate needs. The business prioritises accessibility with wheelchair accessible entrance and parking, and provides services in a cosy and comfortable environment. It is also recommended to make an appointment for customers to get better service. With its strong expert staff and customer-oriented approach, it is ready to be a reliable partner in achieving your financial goals. You can visit the website for detailed information and appointment.

CAN Assurantiën B.V. Address Directions

  • Molukkenstraat 68, 3531 WJ Utrecht, Netherlands

CAN Assurantiën B.V. Opening Hours

It's closed now.

10:00 - 18:00

  • Monday

    10:00 - 18:00
  • Tuesday

    10:00 - 18:00
  • Wednesday

    10:00 - 18:00
  • Thursday

    10:00 - 18:00
  • Friday

    10:00 - 18:00
  • Saturday

    Closed all day
  • Sunday

    Closed all day
  • Local time

    15/09/2025 05:51

Highlights about CAN Assurantiën B.V.

Facilities

  • Children Playground
  • Wheelchair Access
  • Wheelchair Parking Space
  • Toilet

CAN Assurantiën B.V. Summary of Customer Reviews

Languages Served

Frequently Asked Questions

We specialise in financial advisory services, tax consultancy and financial planning.

An appointment is recommended so that we can serve you at the most convenient time.

Yes, our workplace is accessible with wheelchair accessible entrance and parking.

We offer our services in Turkish and Dutch.

Yes, we offer specialised advice on tax returns and tax planning.

Yes, there is a toilet in our workplace and it is well organised in terms of accessibility.

Schandalige dienstverlening van Sezer Arslan. Ik ben inmiddels 2 maanden bezig mijn hypotheekaanvraag te doen. Hij neemt zelden zijn telefoon op, hij belooft wel van alles. Hij geeft aan dat hij de aanvraag heeft gedaan, uiteindelijk vandaag zelf navraag gedaan bij de bank en blijkt dat hij nooit een aanvraag heeft gedaan. Ver weg blijven bij deze man.

Very bad service. They event do not return back to my phones calls.

Ik heb Sezer ongeveer 8 jaar geleden leren kennen vanuit mijn werk bij de bank. Zijn kennis was altijd zeer goed en zet zich voor de volle 100% procent in voor zijn klanten. Toen voor mijzelf ook een hypotheek via haem aangevraagd en nu recent voor de 2 keer weer. Hij weet buiten de standaard kaders te denken en kon bij ons extra mogelijkheden creëren. Heb zelf dus ook in de hypotheken gewerkt maar Sezer kwam met ideeën waar ik zelf niet aan had gedacht. Heeft ook geholpen met de aankoop van het huis in Haarlem wat zeker heeft geholpen in die moeilijke markt. We hadden de stukken al grotendeels klaarliggen en de hypotheek was mede door Can assurantiën snel rond! Zeker een aanrader en goed advies verdient zichzelf terug!

Ik kwan jaren geleden terecht bij Can assurantiën. Nu weer een nieuwe hypotheek en zeker weer via Can assurantiën. Ik word door Sezer altijd super friendly te woord gestaan en krijg ook voldoende begrijpelijke adviezen. Sezer dankt voor je fijne attente service altijd !!! Complimenten ook voor de andere medewerkers,geweldig team en Bedrijf.

Te lange wachtrijen door de telefoon, kortaf in uitleg. Dus as je belt moet je n goede oor bij hebben want ze leggen t kortaffe erg snel uit en weer door naar de volgende klant. Er is 1 afdeling verzekeringen, die je oneindig lang kan bellen zonder reactie, dus dan maar de afdeling belastingen bellen. As je zoveel klanten heb pas dan de hoeveelheid personeel aan en ga niet bezuinigen of neem weinig klanten aan.

Does CAN Assurantiën B.V. belong to you?

© Rehberim.nl