Over CAN Assurantiën B.V.
CAN Assurantiën B.V. is een betrouwbaar financieel advieskantoor gevestigd in Utrecht. Het bedrijf biedt zijn klanten uitgebreide financiële oplossingen en onderscheidt zich met adviesdiensten die zijn afgestemd op persoonlijke en zakelijke behoeften. Het bedrijf geeft prioriteit aan toegankelijkheid met een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats, en levert diensten in een gezellige en comfortabele omgeving. Het wordt ook aanbevolen om een afspraak te maken voor klanten om een betere service te krijgen. Met zijn sterke deskundige personeel en klantgerichte aanpak is het klaar om een betrouwbare partner te zijn bij het bereiken van je financiële doelen. Je kunt de website bezoeken voor gedetailleerde informatie en een afspraak.
CAN Assurantiën B.V. Adres Routebeschrijving
CAN Assurantiën B.V. Openingstijden
Highlights over CAN Assurantiën B.V.
Voorzieningen
CAN Assurantiën B.V. Samenvatting van klantbeoordelingen
De meeste reacties zijn lovend over de klantenservice en ondersteuning van Sezer Arslan. Klanten geven aan dat ze zich gewaardeerd voelen.
Sezers creativiteit en vermogen om buiten de gebaande paden te denken in zijn hypotheekaanvragen werd gewaardeerd door de klanten. Sommige klanten gaven aan dat ze dankzij hem betere opties hadden gevonden.
Reacties over het team van Can Assurantiën geven een positieve indruk van professionaliteit en teamwork. Klanten merken op dat andere medewerkers binnen het team hetzelfde serviceniveau bieden.
In sommige opmerkingen werden problemen genoemd zoals moeilijke telefonische bereikbaarheid en korte communicatie. Klanten benadrukken dat ze soms geen adequaat antwoord krijgen van de klantenservice.
Eén gebruiker gaf aan dat de website van het bedrijf verouderd was en e-mails niet werden beantwoord, en dat er verbeteringen nodig waren in de communicatiekanalen.
Gesproken talen
We zijn gespecialiseerd in financieel advies, belastingadvies en financiële planning.
Een afspraak is aan te raden, zodat we je op het meest geschikte moment van dienst kunnen zijn.
Ja, onze werkplek is rolstoeltoegankelijk met een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats.
We bieden onze diensten aan in het Turks en Nederlands.
Ja, we bieden gespecialiseerd advies over belastingaangifte en belastingplanning.
Ja, er is een toilet op onze werkplek en de toegankelijkheid is goed geregeld.
Schandalige dienstverlening van Sezer Arslan. Ik ben inmiddels 2 maanden bezig mijn hypotheekaanvraag te doen. Hij neemt zelden zijn telefoon op, hij belooft wel van alles. Hij geeft aan dat hij de aanvraag heeft gedaan, uiteindelijk vandaag zelf navraag heeft gedaan bij de bank en blijkt dat hij nooit een aanvraag heeft gedaan. Ver weg blijven bij deze man.
Zeer slechte service. Ze bellen niet terug op mijn telefoontjes.
Ik heb Sezer ongeveer 8 jaar geleden leren kennen vanuit mijn werk bij de bank. Zijn kennis was altijd zeer goed en zet zich voor de volle 100% procent in voor zijn klanten. Toen voor mijzelf ook een hypotheek via haem aangevraagd en nu recent voor de 2 keer weer. Hij weet buiten de standaard kaders te denken en kon bij ons extra mogelijkheden creëren. Heb zelf dus ook in de hypotheken gewerkt maar Sezer kwam met ideeën waar ik zelf niet aan had gedacht. Heeft ook geholpen met de aankoop van het huis in Haarlem wat zeker heeft geholpen in die moeilijke markt. We hadden de stukken al grotendeels klaarliggen en de hypotheek was mede door Can assurantiën snel rond! Zeker een aanrader en goed advies verdient zichzelf terug!
Ik kwan jaren geleden terecht bij Can assurantiën. Nu weer een nieuwe hypotheek en zeker weer via Can assurantiën. Ik word door Sezer altijd super vriendelijk te woord gestaan en krijg ook voldoende begrijpelijke adviezen. Sezer dankt altijd voor je fijne attente service !!! Complimenten ook voor de andere medewerkers, geweldig team en Bedrijf.
Te lange wachtrijen door de telefoon, kortaf in uitleg. Dus als je belt moet je n goede oor bij hebben want ze leggen t kortaffe erg snel uit en weer door naar de volgende klant. Er is 1 afdeling verzekeringen, die je oneindig lang kan bellen zonder reactie, dus dan maar de afdeling belastingen bellen. As je zoveel klanten heb pas dan de hoeveelheid personeel aan en ga niet bezuinigen of neem weinig klanten aan.
Google-commentaar niet gevonden. Filters resetten?
© Rehberim.nl
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te openen. Uw toestemming voor deze technologieën stelt ons in staat gegevens zoals browsergedrag of unieke ID's op deze site te verwerken. Weigering of intrekking van toestemming kan een negatief effect hebben op bepaalde kenmerken en functionaliteit.